Sunday, October 9, 2016

Converter Euro Ghana Cedis

Ghana cedi - GHS Besoekers aan Ghana vandag sal hul geldeenheid, wat bekend staan ​​as die cedi gebruik. Dit is 'n desimale geldeenheid en dit is verdeel in 100 pesewas. Jy kan ook sien SIKA denominasies maar jy shouldn t aanvaar hierdie of probeer om dit te gebruik as hulle meer soos medaljes of muntstukke eerder as hou om te gebruik. Wat munte en note wat beskikbaar is vir hierdie geldeenheid van die ses munte beskikbaar vir gebruik in Ghana is, vyf in die pesewa denominasie. Dit is die moeite werd om 1, 5, 10, 20 en 50 pesewas. Daar is ook die een cedi muntstuk. Jy kan ook hul banknote, wat beskikbaar is in denominasies van 1, 2, 5, 10, 20 en 50 cedis is gebruik. Van verlede tot die geskiedenis van die cedi Die cedi is gebruik in Ghana sedert 1965 aan te bied, hoewel die weergawe in gebruik op die oomblik is die derde een te wees in sirkulasie. Die oorspronklike cedi net geduur n paar jaar tussen 1965 en 1967. Voor hierdie Ghana gebruik sy eie weergawe van die pond. Die land uitgegooi hierdie cedi ten gunste van die tweede cedi in 1967 en dit het voortgeduur tot 2007. Op hierdie stadium inflasie het weggestap met die tweede cedi en dit is vervang deur die derde weergawe van die geldeenheid. Om jou 'n idee van hoe sleg inflasie gee was ten tyde, maar net een van die huidige cedi eenhede is die moeite werd om 'n ongelooflike 10.000 van die tweede een Vergelyk dit met die 1: 1.2 wisselkoers tussen die eerste en die tweede weergawes van die geldeenheid en jy kan sien hoe sleg inflasie was. Die derde weergawe is nog steeds in gebruik vandag. Hoe om in die hande van die Ghanese cedi Die cedi is nie so maklik om in die hande van so geldeenhede is in 'n ander lande te kry. Byvoorbeeld is daar kontant masjiene in die land, maar hulle is nie so algemeen as wat hulle elders. Jy sal hulle vind jy dalk net nie dit so maklik as spot een op elke hoek vind. Verder nie alle buitelandse kaarte word aanvaar by hierdie kontant masjiene en daarom is dit die moeite werd om meer as een saam met jou na die kanse om 'n kontant wanneer jy dit nodig het te maksimeer. Gaan vooruit as jy, sodat jy kan weet wat om te doen en wat om te los by die huis. Jy kan jou eie geldeenheid te neem in Ghana en ruil dit in die plaaslike geldeenheid op verskillende wisselkantoren of selfs in die groter hotelle. Reisiger se tjeks word ook algemeen aanvaar. Nooit in die versoeking om jou eie geld te ruil vir cedis op die straat, want dit is baie geneig om vervalste geld wees en jy sal verneuk uit jou kontant. Selfs al is die geld is 'n ware sal die wisselkoers dringende Een ding wat jy moet bewus wees van die gevaar van die gebruik van kredietkaarte in Ghana wees. Bly by kaarte debiteer as jy moontlik kan. Baie bedrieglike transaksies plaasvind in die land en as jy jou kredietkaart gebruik jy dalk vind dit teen die maksimum sonder dat jy selfs weet. Natuurlik jou kaart kan gestop word deur jou kredietkaart gemeenskap die oomblik dat jy probeer om dit te gebruik in Ghana om mee te begin, maar dit is waarskynlik die beste om te gaan dit veilig opgesluit by die huis te begin met. Hoe om uit te vind die nuutste wisselkoers tussen jou huis geldeenheid en die Ghanese cedi As jy wil weet hoe ver jou eie geldeenheid sal gaan wanneer die omskakeling dit in die Ghanese cedi sal jy 'n geldeenheid omsetter nodig. Dit moet op die meeste omsetters hoewel jy dalk 'n bietjie soek. Die beste omsetters bevat meer as 100 wêreld geldeenhede en dit moet ingesluit word as een van hulle. vind net jou eie geldeenheid as die een om mee te begin en dan vind die cedi om dit te dra in. Jy kan kies enige nommer wat jy wil om te sit haal, maar dit kan nuttig wees om te begin deur die omskakeling van 'n eenheid sodat jy weet hoe ver dit sal gaan. Sedert Ghana 'n land wat jy nie dat vertroud is met al mag wees, is dit dalk 'n goeie idee om die webwerf van die Ghana se Hoë Kommissariaat besoek in die Verenigde Koninkryk. Dit kan gevind word by ghanahighcommissionuk /. Dit het meer inligting oor Ghana en oor visumvereistes in orde te kry in die land. veilig reis met die Ghanese cedi Dit is goeie nuus om te weet dat al die duisende mense van Brittanje wat besluit om te gaan na Ghana elke jaar, die meeste van hulle nie t moet word wat verband hou met terrorisme of geweld nie. In 'n onlangse verslag oor Ghana deur die Britse Foreign Office het raad oor 'n uitbraak van die siekte Ebola in die streek wat Ghana is in. Dit wys hoe belangrik dit is om enige potensiële risiko's te evalueer voordat jy gaan. Soos in die geval in baie dele van die wêreld, is daar uitbreek van petty crime en pickpocketing in Ghana wat geteiken toeriste. Meer geweldsmisdade kan ook voorkom, en dit is waarom dit is beter om nie te wees op jou eie by enige punt. Jy moet ook seker maak jou waardevolle items veilig weg en nie op die skou ingesteek. Om die waarheid te hoe minder jy kan hê op jou ten goede. As jy toegang tot 'n kluis in 'n hotel te hê, maak seker dat jy dit gebruik en Don t in die versoeking om meer kontant te dra as wat jy hoef te doen. As jy dit doen kontant of kaarte te dra, verdeel hulle in meer as een sak. 'N geld gordel is die beste vir kaarte. Waar jou cedi in Ghana en wat hulle spandeer op Ghana kan gevind word in Wes-Afrika te bring. Dit deel 'n westelike grens met Ivoorkus, 'n noordelike grens (plus die boonste gedeelte van die westelike grens) met Burkina Faso, en die oostelike grens met Togo. Die hele suidelike grens is 'n kuslyn aan die Golf van Guinee. Die hoofstad van Ghana is Accra en jy sal dit vind op die suidelike kus van die land. Die stad is verdeel in woonbuurte, eenvoudig die naam van Sentraal-, Oos-, Wes - en Noord. Terwyl sommige gebiede is meer modern as ander, het daar vlae van die gebou wat onvoltooid bly as gevolg van die uitbreiding van te vinnig nie. Daar is ook meer verduideliking gebiede wat geleef het in deur diegene wat op kleiner inkomste. Natuurlik, daar is fyn hotelle hier ook gebou om die toerismebedryf te ondersteun. Jy kan gaan na Jamestown in die stad te Osu Castle sien onder visier. Dit dateer uit die 1600's, maar dit het 'n bietjie verander sedert dan. Jy kan geniet terwyl die tuine rondom die kompleks asook sien meer van die kasteel self. Elders in Ghana wat jy kan besoek Kakum Nasionale Park. Dit is 'n tropiese reënwoud gebied wat nie eintlik te ver van die hoofstad naby die Suidkus. As jy bereid is en jy het 'n kop vir hoogtes kan jy die beroemde kap loopvlak, wat strek oor die bome vir meer as 1100 voet probeer. Dit t neersien Nog 'n noemenswaardige nasionale park in die land is Mole Nasionale Park. Jy kan baie wonderlike spesie van diere hier te sien. Dit sluit olifante, buffels, ape en leeus. Jy kan selfs bly in die hotel op die perseel as jy wil die natuur te verken en te sien die diere van naderby. Ons vyf gedek een kasteel reeds maar Osu Castle is nie die enigste een te vinde in Ghana. Elders jy kan Elmina Castle vind. Dit dateer terug na die 1400's en dit nie wys sy ouderdom in plekke. Maar jy kan sien aanhoudingselle en die verdediging wat sou gesien het af enige benaderings uit die see. Een ding wat jy sal sien as jy reis rondom Ghana is dat wanneer dit kom by die verskillende streke in die land, het hulle almal het hul eie besondere karakter. As sodanig kan dit 'n ervaring eenvoudig wees om rond te reis, wat jou veilig te bly en sorg wanneer beweeg van plek tot plek natuurlik. As jy meer wil weet van Ghana sien doen jou navorsing voor die beplanning van 'n meer uitgebreide multi-site reis. Gevolgtrekking Ghana het 'n baie om te bied om die toeriste gretig om 'n ander deel van die wêreld te sien. Dit kan nie die diversiteit van aantreklikhede baie ander lande in staat is om aan te bied, maar sy mengsel van nasionale parke, kuslyn en bestemmings maak dit die moeite werd oorweging. Daar is 'n aantal strande langs die suidelike rand ook so as jy 'n mooi-strand gebaseer vakansie in plaas van 'n verkenning van die land wil hê nie, kan Ghana jy aanbied presies wat jy nodig het. Maak seker dat jy 'n nader blik op Ghana as 'n potensiële bestemming kan dit 'n verfrissende verandering vir jou volgende vakansie te wees. Kommentaar Ek het 'n 20.000 cedi noot is dit die moeite werd om te verander tot die Britse pond of dollar waar kan ek verander 7000 cedis om groot Britse pond in Londen. En is dit die moeite werd om die verandering aan. My vriend is met 20000 cedis, Hy wil verander in die Indiese valuta. Is dit die moeite werd, vriendelik vir my sê wat die moeite werd om van hierdie valuta in die Indiese waarde is. Ek het 15.000 cedi in banknote gedateer 1995 kan dit geruil vir Stirling, indien wel, waar en wat is die waarde daarvan. Dankie ek het 5000 Ghana cedis Ek wil posadres in Indië waar ek kan dit currancy ruil ek het 'n cedis banknoot 2000 is dit die moeite werd om enigiets in Stirling asseblief. Hallo, Ek het 20.000 Ghana cedis Hoe kan ek dit in Britse pond of dollar en waar ek 'n 10,000 cedi noot is dit die moeite werd om te verander tot Maleisië Ringitt of Amerikaanse dollar. Ek het 200.000.cedis in 5000 note. kan ek dit verander na GBP indien ja, waar ek het 'n 2000 ceds noot is dit die moeite werd enything in die Verenigde Koninkryk sterling wat 20,000 cedi werd in sterling Jy kan die converter te gebruik op die tuisblad van hierdie webtuiste om die resultate te vind, nagegaan vandag en 20.000 GHS 6,563.51 GBP. Het 2000 cedis noot. Kan dit geruil in Kaapstad en indien wel waar. Kan ek asseblief nog verander my ou 2000 cedis noot en waar indien moontlik Ek het 'n 10000 Ghanian ou cedi noot en wil dit dollar of pond te skakel na ons. Waar CN Ek doen dit in Kenia kan ek ruil my 1000 Ghana cedis op die Londense lughawe. of omdat ek hier in Manila, die Filippyne, waar kan ek koverte dit in Filippynse pesos of Amerikaanse dollar. please help ek het 10000 ghanian cedis waar kan ek verander dan in Dubai Hi Ek het 5000 cedis en wil om dit te verander in pond is daar geen buitelandse valuta in Londen dat ek kan gaan na ek het 5000 Ghana cedis Ek wil posadres in Tamil NADI, Indië, waar om ek kan hierdie currancy ruil Goeiemore, ek het 'n 20000 Ghana Cedis, en Iam woonagtig hier in Manila, Filippyne, ek wou net weet waar ek my Ghana Cedis om Filippynse peso kon handel en of ruil. Please help ek het 'n Cedis 2000 wetsontwerp op die Bank van Ghana, wat is die moeite werd om in die VSA geld en hoe kan ek los nie Ek het 20.000 Ghana cedis note..i wil om dit te verander, maar ek is meegedeel dat ek kan nie verander dit, want dit is nie gebruik anymore..is dat korrekte kan ek nog ruil my 5000 cedis hier in die Filippyne gedateer 2 September 2002 indien wel, waar kan ek ruil die geldeenheid. Ek het 10000 cedis van Ghana, waar kan ek dit verander in Suid-Afrika. Ek het 'n 2000 Ghana cedis, dt 5dec1996 geen begin met AC 19. Laat weet my asseblief dit is die huidige waarde in VK en waar kan ek dit verander moet ek nodig het om dit te doen. Ek het 'n 2000 Ghana cedis 1995 banknoot. Sê asseblief vir my die huidige waarde in dollar. Ek het 5000 Ghana Cedis note. where kan ek dit verander in Kenia Ek het 2000 cedis geldeenheid nota waar kan ek verander in Maleisië vir MYR Enigeen wat die jongste sukses inligting oor die Ghanese cedi kry kan dit doen deur gebruik te maak van die geldeenheid omsetter op hierdie webwerf. Al wat jy hoef te doen is om te klik op die blad aan die bokant van die bladsy. Met betrekking tot waar jy hierdie geldeenheid kan verander, sal verskillende wisselkantoren verskillende geldeenhede. Die groter kinders kan hierdie geldeenheid verander vir jou, maar dit is altyd die beste om eers na te gaan. Jy moet ook rond vir die beste koers wat jy kan kry. Ghanese cedi (GHS) en Amerikaanse Dollar (USD) Geldeenheid Wisselkoers Gesprek Sakrekenaar dollar koers 19 Julie 2016 Die Ghanese cedi is die geldeenheid in Ghana (GH, GHA). Die Verenigde State van Amerika dollar is die geldeenheid in die Amerikaanse Samoa (AS, ASM), Britse Maagde-eilande (VG, VGB, BVI), El Salvador (SV, SLV), Guam (GU, GUM), Marshall-eilande (MH, MHL), Mikronesië (Gefedereerde State van Mikronesië, FM, FSM), Noord Mariana Eilande (LP, MNP), Palau (PW, PLW), Puerto Rico (PR, PRI), Verenigde State van Amerika (VSA, VSA, VSA), Turke en Caicos Eilande (TC, TCA), Virgin Eilande (VI, VIR), Oos-Timor, Ecuador (EG, ecu), Johnston Island, Midway Eilande, en Wake Island. Die Verenigde State van Amerika dollar is ook bekend as die Amerikaanse dollar, en die Amerikaanse dollar. Die simbool vir GHS geskryf kan word. Die simbool vir dollar geskryf kan word. Die Ghanese cedi is verdeel in 100 pesewas. Die Verenigde State van Amerika dollar is verdeel in 100 sent. Die wisselkoers vir die Ghanese cedi is laas op 14 Julie 2016 van Bloomberg. Die wisselkoers vir die Verenigde State van Amerika Dollar is laas op 19 Julie 2016 van die Internasionale Monetêre Fonds. Die GHS omskakelingsfaktor het 4 beduidende syfers. Die dollar omskakelingsfaktor het 6 beduidende syfers. Gewilde Doelskoppe Begin Geld Laat 'n boodskap Hierdie geldeenheid sakrekenaar word in die hoop dat dit nuttig sal wees, maar SONDER ENIGE WAARBORG sonder selfs die geïmpliseerde waarborg van VERHANDELBAARHEID of GESKIKTHEID VIR 'N SPESIFIEKE DOEL. 10-jarige Currency Converter Belangrike Kennisgewing: Doeltreffende 1 Maart 2017, is die Bank van Kanada wisselkoerse verander voorwaardes en bepalings Alle Bank van Kanada wisselkoerse is 'n aanduiding tariewe slegs verkry word vanaf gemiddeldes van pryse transaksie en prys kwotasies van finansiële instellings. Lees asseblief ons volledige terme en voorwaardes vir meer inligting. Doelskoppe is gebaseer op die Bank van Kanada nominale middag wisselkoerse, wat elke werkdag gepubliseer omstreeks 12:30 ET. Geldig vanaf 1 Januarie 2007 het die euro vervang die Sloveense tolar. Met ingang van 1 Julie 2007 het die Ghana cedi is weer gedenomineer en is nou die moeite werd 10.000 ou cedis. Daarom, as van 3 Julie 2007 het die middag tariewe bereken vir hierdie geldeenheid, en uitgegee deur die Bank van Kanada, sal verwys na die nuwe cedi, aangehaal tot vier desimale plekke. Met ingang van 1 Januarie 2008 het die Venezolaanse Bolivar is redenominated en staan ​​bekend as die Bolivar Fuerte, aangehaal tot vier desimale plekke. Geldig vanaf 1 Januarie 2009 het die euro vervang die Slowaakse kroon. Die Argentynse peso (plaaslike) beëindig is op 16 Maart 2012 en is vervang met 'n nuwe data-reeks wat 'n beter voorstelling van die groothandel mark kwotasies vir die geldeenheid bied. Doeltreffende 2 April 2012, die Myanmar Kyat is redenominated en verskuif vanaf 'n vaste wisselkoers tot 'n swewende wisselkoers. Middag tariewe vanaf 2 April 2012 tot 23 Augustus 2012 is hersaamgestel met verteenwoordigende tariewe aan die verandering in metodologie berekening weerspieël. Sien ook die rede waarom die geldeenheid Ek m soek na Nie gelys Hier Die Bank tans versamel data vir sowat 55 buitelandse geldeenhede. Hierdie data is hoofsaaklik bedoel vir mense met 'n navorsingsprojek belangstelling in buitelandse valuta markte, en verteenwoordig 'n voorbeeld van geldeenhede van verskillende streke. Dit is nie bedoel om 'n volledige lys van al die wêreld geldeenhede wees. Is die Wisselkoerse Getoon Hier Aanvaar deur Kanada Inkomste Agency Ja. Die Agentskap aanvaar Bank van Kanada wisselkoerse as die basis vir die volgende behels inkomste en uitgawes wat in buitelandse geldeenhede gedenomineer.


No comments:

Post a Comment