Tuesday, September 20, 2016

7 Daagse Bewegende Gemiddelde

Vandag se Stock Market News Ontleding Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. Besteding en die spaar Hierdie advertensie is verskaf deur Bankrate, wat koers data stel van meer as 4800 finansiële instellings. Bankrate betaal word deur finansiële instellings wanneer gebruikers klik op mekaar advertensies of op tafel volledige lys koers verhoog met funksies soos logo's, navigasie skakels, en tolvrye nommers. Dow Jones kry 'n deel van hierdie inkomste wanneer gebruikers op 'n betaalde plasing. Partner Nieuws Kopiereg 2016 MarketWatch, Inc. Alle regte voorbehou. Deur die gebruik van hierdie webwerf, stem jy in om die Algemene Diens. Privaatheidsbeleid en Koekie Beleid. Intraday Data verskaf deur ses finansiële inligting en onderhewig aan terme van gebruik. Historiese en huidige data einde van die dag wat deur ses finansiële inligting. Intraday data vertraag per vereistes ruil. S P / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones Company, Inc. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. Real-time laaste veiling data voorsien deur NASDAQ. Meer inligting oor NASDAQ verhandel simbole en hul huidige finansiële status. Intraday data 15 minute vertraag vir Nasdaq, en 20 minute vir ander ruil. S P / Dow Jones Indekse (SM) van Dow Jones Company, is Inc. SEHK intraday data voorsien deur ses finansiële inligting en is ten minste 60 minute vertraag. Alle kwotasies is in plaaslike valuta tyd. MarketWatch Top Stories Post navigasie 7 Dag Dieet maaltyd plan Het jy dit een van die beste maniere om gewig te verloor dink. Dit t neem dit alles in 'n keer, so baie van die inname wegkom gestoor as vet. Nou wil ons 'n dieet plan om gewig te verloor, nie 'n plan vir vet wins. As jy wil gewig te verloor in 7 dae, begin eet meer, maar kleiner maaltye. Ek 'n dag, eet klein porsies meer gereeld gedurende die dag. Wat beteken dit doc Dit verhoog jou metabolisme en verhoog energievlakke, bloedglukose en hormone bly meer vlak en jy net gewig te verloor is dit moontlik dat jou gewig Absoluut kan verloor, ja is die antwoord keuse vir die verskeie klein maaltye, gebruik baie van die vrugte , groente gesonde, ware voedsel - en gewig te verloor terwyl nie hoef te eet kool sop dieet of erger na 'n week verby is, sal jy sien dat deur dit te doen eetplan, jy het nou 'n groot 7 dag dieet plan om gewig te verloor. Jy sal sien baie beter en jy sal 'n definate toename in jou energie vlak te sien, te. Geen pille, gek voedsel of gevaarlike skoonmaak. Jy don t iets vreemd nie, volg net 'n paar eenvoudige rulesYour gesondheid is te belangrik om nie te probeer om hierdie eenvoudige metode. Disclaimer: Hierdie artikel is geskryf uit bronne beskikbaar vir gratis in die populêre pers en mediese tydskrifte wat oor die gebiede van gesondheid. Niks in hierdie artikel is bedoel om te wees of moet in ag geneem word om enige vorm van gesondheid rigting vir jou. Vir mediese probleme, moet jy met 'n dokter of ander mediese spesialis te spreek. Kwelvrae Vraag: Wat is 'n gesonde 7 dag dieet / eetplan vir 'n 14-jarige Ek wil 'n gesonde 7 dag dieet vir 'n 14-jarige weet. Ek m 'n bietjie oorgewig en probeer om gesond te wees. So Is daar iemand het 'n dieet plan wat maklik dinge insluit om skool toe te neem vir middagete, ens ANTWOORD: Do Not gaan op 'n kragtige dieet veroorsaak dat jy jouself gewig weer plaas: voor die aanvang van 'n dieet, moet jy dit op jou gedagtes het van verloor dit Do Not op vleis of suiwelprodukte sny ok nou, hier SA dieet regime wat is eenvoudig, gemaklik en praktiese - vir ontbyt moet jy muesli (met gedroogde vrugte, neute, vlas sade, sonneblomsaad) eet en afgeroomde melk: gepak met noodsaaklike voedingstowwe en uiters gesonde - snacks (2-3h na etes) moet óf vrugte, alle vorme van neute, grondboontjies, donker sjokolade en soms heelgraan koekies - vir middagete wees, kan jy enigiets wat nie gemorskos en gebraaide eet (fokus op groente, vis, wit vleis, heelgraan pasta en rys) - dinner lig moet wees (slaai, sop, vrugte, jogurt, ens) benewens jy moet seker maak om die volgende voedselsoorte by jou dieet: - monounsaturated vetsure (MUFAs) wat bewys dat vet om die middel te verminder en die risiko vir baie siektes te verminder. kos met hierdie is (salm, amandels, vlas sade, donker sjokolade, olyfolie, soja, avokado) - antioxidants wat jou hele liggaam skoon te maak van skadelike chemikalieë: groen en swart tee, knoffel, sitrusvrugte, bessies, donker sjokolade, grondboontjies - maak seker om te drink oor 1,5L water per dag Beschikken 5 kleiner maaltye in plaas van drie grotes vir 'n oefensessie regime my raad is om 'n areobic klub wat kardio, gewigoptel, pilates, ens doen sluit jy sal meer pret werk het met ander mense en beter resultate sedert professionele mense is nou eers wys jou hoe om te werk (4-5 keer per week vir 'n uur sal perfek wees) Vraag: Neem die die 7-Dag Abs Dieet maaltyd plan op msn werk. health. msn /fitness/articlepage. aspx CP-documentid 100164995 bladsy 1 Heres die skakel asseblief awsner VRAAG: 7 dag plan ete vir tiener meisie om tien pond te verloor in 'n maand. Goed so ek wil tien pond te verloor in 4 weke. im gaan doen die sewentien 5 week oefensessie. daaronder is 'n halfuur oefensessie elke dag. swem vir 3 uur per dag vir die volgende 4 weke. en hardloop drie keer per week. maar ek het 'n goeie dieet / ete / voeding plan om saam met hierdie gaan, wat sal help om my te verloor 10 pond. ive gevind baie 1 dag kinders, maar ek dont wil om te meng en pas, as jou gaan antwoord gee asseblief 7 dag mense net thx. ook im baie kieskeurig dis hoekom baie van die planne havent vir my gewerk het, het ek dit nie graag eiers of hawermeel of slaai (i net soos gewone blaarslaai) im okay met boroccolli, nie aspersies, ek hou van rou appels wortels en cucmbers. nie zuchinni. jy kry my drift. im baie kieskeurig. Ek eet soos 'n 10-jarige. okay. baie dankie. Ag, en vertel my asseblief waar jy jou plan gekry het. k danksy ANTWOORD: Ernstig dit is nie so moeilik om weer kalorieë moet voeg tot 1500, maar ek eet 1200 per dag plus oefening en dit werk vir my Vraag: Ek help beplanning van 'n gewigsverlies dieet eetplan Ek help beplan 'n 7 dag ete spyskaart nodig het. Ek wil om gewig te verloor. Ek Don t drink gaskoeldrank. Ek wil om te eet 5 of 6 klein gesonde maaltye per dag. Ek moet eet om 1600 kalorieë per dag. En ek drink koffie elke oggend. Ek wil al die voedingstowwe en dinge wat ek nodig het. Help asseblief. Dankie. ANTWOORD: Ek is met behulp van fatloss4idiots dieet voor en dit help my baie. Probeer dit sal help om te genereer 'n gewigsverlies dieetplan met die spyskaart wat jy gekies het. Besoek hierdie webwerf vir meer inligting oor dit te lees VRAAG: Hi im gaan op 'n dieet en swak liefde kos idees vir 'n 7 dag eetplan VRAAG: Is daar iemand het 'n 7 dag eetplan vir dieet ANTWOORD: okay vir 'n dieet, jy nie t moet regtig dieet net te bestuur al wat jy hoef te doen is eet minder vet, moenie eet wanneer jou verveeld, en eet kleiner porsies. Ook wanneer jou drang iets wat ek in 'n artikel te lees as jy net ruik die item wat jy wil hê dit sal voldoen aan jou cravin VRAAG: Atkins dieet 7 dag plan Hey almal Kan iemand gee vir my 'n 7 dag Menu vir die Atkins dieet, want ek m vullis met beplanning etes en ook watter kosse moet ek weg te stuur van Danksy 65 van die totale kalorieë, indien nie, sal die liggaam nog steeds in glikolise deur die omskakeling van 58 van 'n oormaat proteïene in glukose (via glukoneogenese). Dit neem ongeveer 3 dae om 'n liggaam te skakel na ketose, (maar net een hap terug te skakel na glikolise). Mense voel traag die eerste week, maar die meeste voel beter as ooit daarna. Koolhidrate sneller insulien, die SLEGS vet stoor hormoon. Proteïen snellers die vet verbrand hormoon glukagon. Eenvoudige koolhidrate is verslawend kan jy begin om gesonde keuses. Hoë insulien vlakke te bevorder inflammasie, gewigstoename, honger toelaat menslike groeihormoon (HGH) natuurlik geproduseer word sodat maer spiere sal verkry word selfs sonder oefening. Solank as wat jy het sakrekenaar / BMR-sakrekenaar waar basale metaboliese tempo (BMR) kan bereken word met slegs lengte, gewig, geslag en ouderdom. As metabolisme was verantwoordelik vir die verkryging van vet of 'n verblyf dun, wil hê dat die natuurlike neiging moet ingesluit word in die berekening van BMR, maar dit is nie. Met ander woorde, sal 'n natuurlike vet persoon en 'n natuurlike maer persoon van dieselfde lengte, gewig, geslag, en ouderdom dieselfde metaboliese tempo het. Daar sal geen verskil in hul metabolisme wat beteken metabolisme is nie regtig 'n faktor in natuurlike neigings in die rigting wat swaar of dun wees. Dit is belangrik om hierdie feit te verstaan, want dit sal 'n einde te maak aan die frustrasie wat daarmee gepaard probeer om die metaboliese tempo te verander om 'n spesifieke effek soos die verlies of wins van die liggaam gewig, vet, of spiere te skep. Tensy jy 'n ware mediese probleem het, jou metabolisme is 'n boete en niks wat jy doen gaan meer as 'n normale tydelike verandering in metaboliese tempo te skep. As dit t blameer jou metabolisme, want dit is niks meer as die totaliteit van die energie uitruiling wat elke sekonde van elke dag as wat nodig is om jou lewe te onderhou gegee aan die vereistes van die oomblik gebeur. Die meeste mense sal dit wenslik om nie eens te gebruik die woord metabolisme, want dit het geen werklike belang is vir die probleme van 'n maklike of moeilike wins maak. Dit maak geen sin meer om te dink oor jou metabolisme ten opsigte van dieet of oefening as dit nie na te dink oor jou motor weer betrokke by die verlies van vet, gewig, die bou van spiere, of die handhawing van, volg 'n goeie dieet, oefening, en fiksheid strategieë en jou metabolisme sal sorg vir homself. Vir meer inligting oor metabolisme, gaan hier MayoClinic / gesondheid / metabolisme / WT00006 Ek kan die voedselsoorte, hoeveelheid, ens Jy moet metabolisme uitsluit van jou situasie en vra jou vraag meer duidelik as jy 'n antwoord wat jy kan vertrou wil. As jy meer inligting nodig het, voel vry om my ya rekening e-pos. Sterkte en goeie gesondheid VRAAG:. My Diet Plan. Ok ek en my vriend het net begin 'n nuwe dieet plan. Ons eet 5-7 klein maaltye per dag, drink net water en jogg in plek vir 20-30 minute en dan dans vir 2 uur. Ek is bestaanbaar is met die oefening en drink net water part. Buut eet gesonde kos het my ondergang. Kan ek nog steeds verloor die gewig te eet wat ek wil, maar in kleiner porsies en doen hierdie plan hoeveel pond gedaal kan ek verwag om 'n week Ek is 'n waar van 2-3lbs ANTWOORD dink sien: Gesonde dieet en oefening is noodsaaklik. 1) Het jy 'n gesonde en gebalanseerde dieet permanente: donker groen groente, vars vrugte, volgraan en heelgraan produkte, nie-vet suiwelprodukte, vis, pluimvee bors, maer rooivleis, eierwit. Jy moet uitgesny al suiker, koeldrank, nie-heelgraan produkte en versadigde vette: Hierdie aliments moet net 'n beloning vir die bereiking van 'n doelwit wees, nie 'n gewoonte Kry lys van kalorieë in kos uit die volgende skakel: 2) begin oefen Aerobiese en gewig opleiding sal jou metaboliese tempo te verhoog. In gevolg hiervan, sal jou liggaam meer kalorieë te verbrand. 3 keer per week, uit te voer 'n oefening wat hou jou hartklop verhoog vir ten minste 30-45 minute (ex: stap, hardloop, fietsry, swem, gimnastiek, ens: check volgende skakel vir meer besonderhede oor goeie gewigsverlies oefening keuses Alternatiewe dae van aerobics met gewig opleiding. jy sal spiere wat meer kalorieë brand bou, selfs wanneer in rus Die enigste manier om gewig te verloor is om proporsioneel vet te verloor van jou hele liggaam deur die brand meer kalorieë as wat jy verbruik. So maak gesonde kos keuses en oefening is my voorstel Hoop hierdie antwoord help sorg, VRAAG:... Sou hierdie dieet veilig wees ek is soort van soos 'n 7 dag plan dag 1 2- Slegs eet vrugte en water en tee drink dag 3 4- Slegs eet. groente en drink water en tee Dag 5 2. Dag 7- Eet 'n gebalanseerde maaltyd Dankie by voorbaat (:.. As jy enige ander dieet idees, laat asseblief hulle in jou antwoord aNTWOORD: wel, ek dont dink dit is baie veilig. wat jy nodig het proteïen. Probeer gooi in 'n hardgekookte eier op die eerste twee dae, en 'n paar Turkye snye of 'n jogurt. Ek weet dit mag lyk soos 'n baie kalorieë, maar jou liggaam nodig proteïene spiermassa te wen en het energie. Ek dink jy moet ook ten minste 8 Oz. melk die eerste om dae vir soos ontbyt. maar op 14 ek dink 117 pond is goed miskien jou doel moet wees 110 gevolg £ 100 vir iemand wat byna 5 isnt veilig. VRAAG: Dink jy ek kan 6-7 kg verloor as dit was my dieet een Weight Watchers maaltyd, en as 'n oefening vir 1/2 uur per dag en gaan vir 'n laaang loop, meer as 'n kilometer per dag. As ek het dit vir 4 weke reguit Dink jy ek sou verloor 6-7 kg ANTWOORD: Kom kyk .. jogurt-80 cal vir plain yoghurt oggend tee vrugte-minder as 25 cal lunch - slaai sandwich - 250 cal snacks - graan bar en vrugte - geskatte 200 cal tee veges en ia bietjie vleis geskatte 150 cal dat SA 705 cal kos vir 'n dag, byvoorbeeld jy weeg 99 pond, moet jy verbruik 1600 cal aan te beweeg, die feit dat jy ' 7000 cal brand tot 1 kg verloor, in 1 dag wat jy 705 verteer vermenigvuldig dit met 7 dat 4935 cal vir 7 dae s, 1600 cal x 7 11200 is my eie berekening so dont neem dit medies. VRAAG: Hoe werk my dieet klank vir jou Elke oggend het ek 'n bakkie van die spesiale k graan w / vars aarbeie (110cal) en 0 melk (10cal) en 'n stuk kaneel heelgraan roosterbrood (80cal) dit is omstreeks 7: 30 uur dan ongeveer 2 ure later het ek 'n vrug eet soos 'n handvol van die druiwe, appels, lood, ens watever Ek het daardie dag lol dan my middagete gaan oor 1:00 pm en ek sal óf 'n hoender slaai rou geen aantrek van dions, of 'n halwe sub vanaf metro 'n hoender sub w / blaarslaai tamatie soetrissies en 'n bietjie soet uiesous nie seker hoeveel kalorieë hulle dan 'n paar uur later het ek nog 'n happie of 'n stukkie van die vrugte weer of groentesoorte soos wortels, broccoli, ens . dan ongeveer 6 of 19:00 Ek sal aandete Ek sal gewoonlik 'n paar progresso sop hoender noodle slegs 70 kalorieë en w / 'n stukkie van heelgraan brood (65cal) en met elke ete Ek het water en ek voortdurend water drink in het tussen maaltye ek probeer om my 8 glase kry per dag. en ek het soms 'n half glas dieet V8 spat 10 kalorieë so met hierdie eetplan gesê is dit effektief of nie kon En daar enige veranderinge. en ek draf oor 30 tot 45 minute per dag. ANTWOORD: Ek sal die kaneel roosterbrood te vervang met net gewone heelgraan (as gevolg van toegevoegde suiker). Wanneer jy jou 1 porsie vrugte eet vir oggend snack sou ek 'n paar amandels of okkerneute voeg. Voeg 'n proteïenbron vir elke maaltyd / snack sal help versnel jou metabolisme. Versigtig om nie te veel vrug te eet, want dit het 'n baie suiker. Geblikte sop is gelaai met natrium wat sal veroorsaak dat jy om water te behou. Ek sou 'n vars sop te maak jouself as dit is regtig wat jou wil. Net in gedagte hou dat die suiker en natrium saak ook. Maak seker jy kry jou maer proteïene, groente en volgraan VRAAG: Iemand maak my 'n dieet / oefening plan om 5 pond te verloor So ek gaan na die Dr. Op die 16de en ek wil wees 4 pond ligter teen daardie tyd. Ek weet die basiese beginsels, sny die rommel uit en water en tee drink. Dis wat ek drink anyways. Maar al die vet is in my maag en sy nare. Tans ek weeg 85-86. Ek wil by my normale gewig van 82. Kan iemand 'n dieet en maaltyd plan met behulp van die volgende Wii Fit net dans 2 Run / Walk Loop 10 pond gewig Pro-Form X70 fiets exercsier. Foods Ek hou van: grondboontjiebotter, Seldery, wortels, spinasie, eierwitte, Druiwe, appels, broccoli, mielies, ertjies, swart bone, bruinrys, tamaties, Salsa, Ryskoekies, Geroosterde hoender, kalkoen, aartappels. Eintlik kry jy die idee. O ja, en Toast-WW en hawermeel. 12 minute gelede m 16. 7 minute gelede O, ek m 16. 7 minute gelede het ek m net kort cuz van my been toestand. ANTWOORD: Eet: Niks anders as seldery Kardio: 4 myle in die oggend 0,4 myl in die nag. Gebruik Wii en Net Dans tydens jou rustyd. VRAAG: Enige goeie voorstel vir my daaglikse dieet ek vroulike, 20, 5 t doen veel oefening toe ek die eerste keer begin. Nou ek is van plan om ten minste 4-5 keer per week hardloop. My plan is: Staan op in die oggend om 7:00, drink 250 ml water, na 15 min, gaan hardloop vir 30 minute en loop vir 15min. Kom huis toe met 8, dan neem 'n stort, en het 'n appel vir ontbyt. Gaan skool, en terug by die huis met 12: 30 / 01:00. Het 2 eiers, 2 stuk ham, 2 volkoring roosterbrood / 1 volgraan bagel vir middagete om 13:00. Daarna het 1 slaai met 'n normale maaltyd. Ek eet net 70 volle vir aandete. Dit is om 17:30. (Meer slaai, minder vleis minder carb) Gaan dan na bed deur 11:00. My dieet maaltyd is rondom 1200-1500 cal elke dag. Maar ek don t gedagte om dieselfde kos oor en oor eet wanneer ek 'n op dieet, 'n voorstel ANTWOORD: Ek eet basies dieselfde kos oor en oor vir 5months terwyl hy op 'n dieet. en ek het geëet tussen 1300 en 1500cals per dag elke dag of ek uitgeoefen of nie. net uitgeoefen 30min 3x n wk. opheffing van gewigte. wasn t my idee. Ek het dit uit 'n dieet boek deur Ellington Darden. gewerk groot vir my. verlore 33lbs Vraag: Wat is die vinnigste manier om vet te verbrand deur middel van dieet en oefening Wat moet ek eet en hoe moet ek uitwerk n rowwe 7 dag eetplan sal wonderlik wees, maar niks help beantwoord: 1. Geen gebraaide kos 2. Geen kitskos 3. stoom vis en ander soort stoom kos 4. Geen vetterige kos, 'n paar maer vleis is in orde 5. Minder koolhidrate, rys of aartappels Oaks is goed 6. Slegs laevetmelk 7. baie groente 8. baie vrugte 9. drink Chinese tee sonder suiker 10. Geen soet drankies of lekkergoed 11. Geen aandete 12. Eet baie min vir aandete a) baie oefening b) draf c) Gym oefensessie so lank as wat jy dit kan sweet uit is goeie vraag: gesonde dieet plan Help (10 punte) Ek is die uitoefening van die afgelope paar maande voor te berei vir BUD / S in 3 jaar. Ek besef nou dat ek 'n gesonde en hoë kalorie dieet met 'n ruim bedrag van proteïen en koolhidrate. My weeklikse oefensessie plan is: SUN, Dinsdag, Donderdag: loop (LSD, INT, CHI) Volle liggaam 45 minute roetine ma, Wo, Vrydag SWEM 30-45 minute routing buigsaamheid en YOGA alledaagse wissel tussen 10-30 minute. My eetplan is: Pan Fried Catfish w / patat skyfies gemeng vrugte My bekommernis is dat daar te veel sou wees braai aangaan. Ek m nie 100 seker van die negatiewe gevolge van die pan / diep gebraaide kosse, en die weer of hulle kan uitgeskakel word met my oefensessie plan. Ek kan dit oorskakel tot iets soos volg lyk: Geroosterde / Gesoteerde Catfish w / Gebakte patat frites gemeng fruitnuts Enige voorstelle Etes maniere enigiets wat ek enige hulp waardeer dit om te kook. Dankie Im reeds in 'n baie ordentlike vorm. Ek t 'n prioriteit. VRAAG: Klink dit soos 'n goeie dieet plan Wel ek vyf bereken wat ek nodig het 2098,9 kalorieë per dag met 30 minute oefening per dag na my teiken te bereik. Ek is van plan op met ses klein maaltye per dag. So sal Ek eet 349 kalorieë in elke maaltyd Is dit 'n goeie plan Antwoord: Ja, kleiner maaltye, maar meer van hulle goed vir da metabolisme Vraag: Is my eetplan goed vir gewig verloor en wen spiere. Help pls Ek m soek na 165-175lbs te kry en oor 9-12 liggaamsvet Ek is goed eet vir 'n maand en 'n half. Hier is my dieet: 2-3 ure uitmekaar (klein maaltye) (ongeveer 2000 cal) Ontbyt: gewoonlik 2 roereiers met tamaties. snack1: appel en 'n piesang middagete: hoender, vis, of Turkye toebroodjie snack2: sowat 40 amandels aandete: hoender vis of Turkye My oefensessie is 6 dae. 3 dae HIIT opleiding (elke ander dag) 3 dae gewig opheffing Tot dusver het ek nie gesien het nie results. if dit 'n goeie plan wanneer kan ek verwag om resultate te sien. help my asseblief. enige raad sal wonderlik wees. Ek wil opinies hoor. BEANTWOORD: Voeg meer proteïen al jou maaltye. Snack 1 (ete 2) ontbreek proteïen op die pad. Jy benodig ongeveer 1,5-2,5 gram proteïen per pond liggaamsgewig. As jy probeer om liggaamsvet te verloor dan voeg fiberous groente om al jou maaltye, soos seldery, broccoli, blomkool, sampioene, groenbone, ens Is jy vorder met jou gewig opheffing Soos in te voeg meer gewig of spanne weekliks Soos ek vermoed jou doen boonste / onderste / ABS as 'n 3 dag roetine Of doen jy dieselfde oefeninge elke 3 dae Don t, dan begin. Jou hoë intensiteit opleiding klink in orde, maak net seker dit is kort duur. Hoop dit help. Vraag: Wat is 'n gesonde dieet plan Ek het hulp nodig. Hulp. Im 'n 19-jarige man wat probeer om soveel vet as moontlik te verloor. Ek is op 19 liggaamsvet. Im 5 7 en gewig 185. Ek het 'n gesonde eetplan wat oor 1700-2000 calories..I Don t weet hoe om kalorieë wat good..I wil eet ses klein maaltye per dag te tel. Ook ek oefensessie 5-6 keer per week kan jy kan iemand my help. Vraag: Hoe lank sal dit neem om te begin sien 'n verskil in my maag met hierdie fiksheid en dieet begin het onlangs op 'n bier maag sit (altyd gesê ek gaan een kry, het nooit gedink dit sou met my gebeur) So ek was dink oor die doen 'n 7 dag dieet plan. Ek gaan om te eet 5-6 klein maaltye per dag natuurlik, insluitend 'n baie protien en minimale vet. Ek is ook van plan om te probeer en hardloop 5km vir 5 dae per week op sowat 11kmph (ongeveer 60-70 rate). Hoe lank dink jy sal dit neem vir my om te begin sien 'n paar resultate baie dankie Cal. VRAAG: Sou hierdie dieet werk Ok im 13, 5 9 en oor 182-190lbs, en ek sou graag wou wees 130-50lbs, Dit gaan my dieet alledaagse 7,45 wees: 1 Bowl van Special K Graan. 11.00: Lae kalorie graan bar of niks. 1.20: Pot druiwe (9 of 10) 3.30 Bowl van Special K graan. 6.00: Lae kalorie ete en ID-loop vir 30 minute per dag en hardloop vir 30 minute per dag, PE (Hou gimnasium in Amerika) 1 uur per week, en 50 sit ups, en dans 1 uur per week, Hoeveel kon ek los in 'n maand PS Don t sê vir my dat dit 'n dom of ongesonde, want ek is nie vra dat im net vra of dit antwoord sou werk: Jy is niks om spierweefsel te bou met. Spiere is die vet verbrand masjien wat jy nodig het om te bou om jou gewig te verloor spoed en ondersteun jou skelet. Honger sal jy ry om drank op gemorskos of oordoen die porsiegroottes van die graan. Plaasvervanger Special K vir 'n hele graan graan hou jou voller vir langer. Moenie eet jou 11:00 snackbar dit sal help om jou bloedsuiker te balanseer en hou jou uit hongerpyne. Voeg 'n appel of 'n piesang as well. Drink 'n glas water met dit. Vir jou 1.20 maaltyd, kies 'n hoë proteïen maaltyd van vleis, hoender of eiers, of kaas en neute as jy is veggie. Klein hoeveelhede as jy nie kies vye, pruime of appelkose om jou veselinname hupstoot sonder die suiker. Drink meer water. 3.30 vervang jou graan vir 'n pakkie van neute en rosyne, die essensiële vetsure in die neute sal help om jou vel, naels en hare mooi en die rosyne sal help in die rigting van jou 5- a - dag. Jou lae kalorie ete by teetyd nodig om 'n paar meer spiere gebou proteïen en eenvoudige koolhidrate, sodat die vis met rys en groente of hoender, broccoli en 'n baadjie aartappel bevat. Weereens, kyk hoe jou porsiegroottes. Af te rond met 'n lae-vet jogurt om bo jou kalsium inname. Don t eet nadat 07:00. Dan het jou liggaam die aand om te werk aan die kos wat jy geëet het, bou jou spiere, ens Drink kruietee, lae-kalorie muurbal, water, ens, maar NIE vrugtesap wat meer kalorieë as wat jy sou dink bevat. As jy t slegte Don, sal jy nooit gewig te verloor. Vrugte en vloeistowwe te maak jy poo. Nuff said Don alles oor groepsdruk, wees verstandig oor jou eetplan en oefenprogram en jou liggaam sal jou beloon deur fiks, gesond en mooi. O ja, en op 5 goed vir hul houding te). Dit is so belangrik soos slegte postuur maak jy vetter as jy kyk. Hey, wat weet ek Sterkte lieverd. Vraag: Is dit 'n goeie oefensessie en dieet Hoeveel gewig sal ek verloor en hoe lank sal dit neem my om dit te doen Dieet: 1) geen rooivleis, net hoender, kalkoen, en vis 2) baie water 3) gesonde kos soos slaai, vrugte, groente, volgraan 4) 3 etes en 1 snack alledaagse 5) geen ongesonde kosse soos lekkers en gemorskos 6) 1 vrye dag 'n week 7) semi lae carb styl 8) lae kalorie styl 9) eet totdat volle en eet stadig, sodat jy weet wanneer jy weer in werklikheid volle 10) net water, melk, en 'n gesonde vrugte drankies (tuisgemaakte kinders, soos smoothies of van 'n versapper) Workout plan drink: (6 dae per week vir sowat 1 uur en 10 of 20 minute) (1 dag off-dieselfde dag as die dag uit dieet) strek (voor en na oefening) (arms, maag, rug, bene, gluten, nek) 30 minute 'n dag van Run / draf / stap (om my blok Ek sal 1 hele blok rondom, draf 1 hardloop, dan wandel 1, dan hardloop 1, en so aan) 30 minute van kondisionering (crunches, kant crunches, pushups, Tricep dips, terug uithoeke, superman skuif (vir terug), donkie skop , sit Squats, innerlike heup hysbakke, hip hysbakke) Antwoord: dit hang alles af van hoe goed jy actualy daarby te hou. Jy kan die hele week groot te doen met jou eetgewoontes, dan kry 5 £ op jou dag af omdat jy die behoefte om te geniet voel. As jy jouself toelaat yo eet wat jy wil, maar in kleiner porsiegroottes, kan jy definetly gewig te verloor.


No comments:

Post a Comment