Monday, September 5, 2016

Binary Options What Is The Catch

Wat is die vangs met binêre opsies handel lid geword Mei 2014 201 Posts Hai vir almal, soos in die verlede 15 dae het ek jare gelede het opgehang om binêre opsies, toe ek begin handel, soos elke handelaar Ek het gekom om te verloor in die gesig staar en probeer om makelaars te skakel en na binêre opsie probeer, maar op daardie stadium het ek het twyfel oor die binêre en bewaar af them. But nou die groot Switserse makelaar begin hul lewe binêre maar as ek besig in my forex Ek het net aangehou hulle af, maar op die swart dag soveel makelaars ek ook verloor 'n paar ks dollars met 'n Aussie makelaar hoop dat sal reggestel word deur tot stilstand kom, weer binêre staar na my en het my gevra, net sê ek ja en begin demo die Switserse makelaar, al het fyn hierdie makelaar wissel van ander makelaar. in volgende punte. 1 hul prys voer is dieselfde as hul forex platform voer, is daar nie eens 'n effense verandering 2 90 persent uitbetaling vir alle periode. dit is nie 'n sales pitch nog ek nog nie verband hou met die maatskappy, my vraag is. vanaf my kennis binêre opsie handel is nie gestuur om die inter-bank, dit is wat deur makelaar, as ons wen. dan makelaar los, as ons verloor makelaar oorwinnings, as ek hou wen elke dag, sal hierdie makelaar sluit my rekening of is daar enige manier wat binêre ambagte is 'n paar hoe ingang tot die markte. As dit gaan hoe die vergelyking werk, soos ek is die plasing van 1 dollar wed dat euro sal teen die ander opstaan ​​dollar, as ek wen ek kry 1,90 dollar. As ek ontslaan dan 1 dollar verloor. met in daardie spesifieke tyd sal die makelaar stuur my 1 dollar aan die mark en voordeel trek of iets anders wat ek nie weet, laaste twee dae googlen hierdie sake terugkeer na dieselfde stories, iemand het verskillende idee ek aktief handel binêre opsies vir sowat 'n jaar, maar gestop heeltemal, so ek is beskikbaar om u te beantwoord. Jy wen die makelaar verloor, verloor jy die makelaar oorwinning. Die persoon wat bepaal wen of verloor (skeidsregter) is die makelaar. Alles bout hierdie binêre opsies bedryf makelaar beheer. Jy is 'n intelligente persoon. Ek is seker jy weet wat dit beteken. Geld kom nie t kom uit die lug om jou wengeld betaal as jy wen. So. Om te bepaal of die handel binêre opsies is makliker as die handel forex, my vraag aan jou is - is dit maklik om akkuraat te voorspel die. Ja meneer, soos jy gesê het, elkeen voel dat binêre is makliker as forex, ek herformuleer die sin van jou - daar is die sleutel met waarskynlikheid met min wiskunde dis maklik nie en die die persent mag van 58 persent verhoog word. Dankie vir jou antwoord. Aangesluit Oktober 2011 Status: Don t handel soos ek doen 293 Posts daardie dinge te vermy en te voorkom enige makelaar wat binêre opsie stel. binêre opsies is 'n redflag. Wat is die vangs om binêre opsies 189 wins Is hulle mal Binêre opsies makelaars bied verskillende uitbetalings volgens interne besluite wat hulle maak en risikobestuur berekeninge. Makelaars eintlik anders aan te bied die uitbetaling na gelang van die platform. Sommige verwys na die uitbetaling as 80 byvoorbeeld, terwyl ander dit as 180. Albei is korrek in 'n sekere sin, maar het dieselfde resultaat. As jy 100 in 'n handel sit en kom bo uit, kry jy 180 terug, of liewer jou aanvanklike belegging terug (100) plus 80 wins. Dus, terwyl die werklike uitbetaling was 180, die wins was 80. Waar kom die wins geld as ek wen vandaan Dit is dalk die belangrikste vraag om te vra wanneer begin met binêre opsies. So, dit t slaag op jou beleggings vorentoe, maar eerder hou hulle in die huis. Dus, as jy 'n handelsmerk te betree en te verloor nie, die makelaar hou die geld en sien dit as 'n wins. As jy wen, hulle makelaar betaal jou wins. So, hoe werk die makelaar geld te maak as hulle don t beheer kommissie wat dit goed blindelings handel met 'n 50 suksessyfer, kan jy nog steeds geld maak. So ek het 'n bietjie van wiskunde speel en bedink 'n kort formule: So, wat dit beteken is dat jou huidige balans van jou suksessyfer is vermenigvuldig met jou handel volume keer uitbetaling gedeel deur 100. So, byvoorbeeld as jy handel dryf 1000 teen 'n 80 suksessyfer en op 'n uitbetaling van 85, sal jy 1480: Dus, die gebruik van hierdie formule, d Ek nodig het om suksesvol te wees met elke uitbetaling koers te wees: sukses koers wat nodig is om winsgewend te maak. Nuwe Opleiding Trading formaat Trusted Binary Options: 18. 2016. Ek verander die formaat van die webinars. Die eerste webinar op Dinsdae sal wees vir basiese opleiding. Ons gaan oor basiese gebruik van die sagteware wat jy gekies het, en praat oor handel tye en gebruik van kaarte en wat pare te gebruik en wanneer om handel te dryf en wanneer nie om handel te dryf. Die tweede webinar op Woensdae sal 'n bietjie meer gevorderde wees. As ons kyk na grafiek pieke en ander veranderlikes wat in kom om te speel wanneer die handel op binêre opsies. Die derde webinar op Donderdae wat oop is vir vorige webinar deelnemers is onbepaald. sal 'n lewendige handel sessie saam met My. Ek hoop julle is almal goed. Handel Veilige Vang ya Laters.


No comments:

Post a Comment